Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 8 10:54:18 CEST 2008

Ja navrhuju 4 kola s motory v kolech a kazde kolo zvlast zataceci
vlastnim servomotorem. Duvod teto konstrukce je v tom, ze se vyrobi 4
identicke jednotky ktere se potom prisroubuji k "nejake krabici".

Pasovy stroj je tezke ridit plynule v zatackach a o ladnost pohybu
prece take jde.

Hmyz nebo pavouk by byl pekny ale znamena 18 az 32 kvalitnich serv i s
prevodovkami dle konfigurace (nevim co obnasi softwarove). Ale jestli
ta serva nekdo koupi tak jdu do toho :-)

Ales Prochaska