Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Květen 8 09:59:59 CEST 2008

Rozhodne souhlasim, ale psise nez takto bych to formuloval obecne tremi ulohami:
1) Co nejlepsi rozpoznavani s kamery resi jedna zkupina
2) Co nejlepsi odmerovani
3) Nadrazena jednotka, ktera rozhoduje jak je to ve zkutecnosti.

Pro vsechny tri ulohy se da najit docela slusne reseni. Spise bych se
zameril na to jakou kamerku pouzit. Web kamera + PC nebo nejakou
obycejnou kamerku s apl vystupem a ten pak dekodovat a prohnat nejakou
soucastkou? Zminovana metoda, alespon jak jsem ji pochopil je obyc
prahovani v modre barve, takze HW implementace by nemela byt slozita a
toto reseni by ROZHODNE usetrilo velke mnozstvi energie. Nekdo tady
drive zminoval ze usporna deska potrebuje 20-30W. Tohle reseni by
psotrebovalo odhadem do 5W nebo se pletu? Zase by to znamenalo hodne
prace navic.

Ale mam obavu, ze se prilis zamerujeme na reseni problemu jak poznat
travnik a nikdo se nevenuje tomu na co to postavit a jak to pak ridit.
Bez toho se ale dal nehneme.Proto bych navrhoval se spise zamerit na
typ pohonu a typ podvozku, alespon stanovit si proto nejake pozadavky
nebo najit nekoho, kdo to bude schopen a ochoten vytvorit. V podstate
jak psal Ing. Frantisek Burian je potreba mit v tymu vsechny to jest i
ty kteri vytvori podvozek. Zatim tu mame, smym li to tak nazvat
aktivni pouze "informatiky" a zabyvame se potencialne slozitymi
metodami... Abych to zhrnul, myslim, ze pokud se nevratim k podvozku,
tak nikdy nebudeme jezdit....