Telefonni linka, DTMF atd

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Květen 7 17:37:15 CEST 2008

No vzhledem k tomu, ze dekodovani se provadi Groetzelovym algoritmemm, ktery
je pekelne jednoduchy, ale presto pekelne citlivy, myslim, ze by s tim nemel
byt problem. U VoIPu sice existuji protokoly, ktere prenaseji DTMF datove,
ale tam to je z duvodu vetsi spolehlivosti pri ztratach paketu a ne proto, ze
by to vyrazne mene kvalitni kodek nez ma MP3 nedokazal prenest.

Jakub Serych