Telefonni linka, DTMF atd

Petr King petr.king@atlas.cz
Středa Květen 7 13:02:49 CEST 2008

Zdravim pritomne,
uvazuji, jak resit toto... potreboval bych nejaky IO nebo zapojeni,
ktere by mi simulovalo telefonni pristroj... Ma predstava je takova, ze
napr na PC budu zvukovou kartou generovat tony dtmf a portem spinat rele
pro vyzvednuti linky.

Potrebuji, aby kdyz nastane udalost, rele zvedlo linku a do sluchatka
"vypipalo" DTMF signaly, cili vytocilo cislo.. Pujde to ? A nebo budu
potrebovat nejaky obvod, ktery generuje DTMF tony? Mnohem lepsi by pro
mne ale bylo, prenaset je klasicky audio cestou po zvednuti linky a
vyckani na "tu tuu"...

Prosim nenavrhujte mi pouzit klasicky modem do pocitace, to nelze..

Idealni by byl i odkaz na nejakou literaturu ohledne klasickych pevnych
telefonu, moc do teto sfery nevidim..

Dekuji za radu
Petr