Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 7 11:10:17 CEST 2008

> Prosim, opravte mne pokud se mylim, ale zatim jsem nabyl dojmu, ze
> velkym problemem je postavit a udrzet v chodu i jeden konstrukcni tym.
> Mnoha vozitka jsou dokonce dilem jednoho cloveka, takze plany na rozdelovani
> prace mezi nekolik tymu pusobi dosti humorne.

Porad uvazuju v ramci rozsahleho, lec rozptyleneho tymu hw-listu :-)
Kdybych chtel robota stavet uplne sam tak se nikoho nebudu ptat a
proste zacnu stavet.

> V urcitem pasmu vlnovych delek (zvanych viditelne svetlo), jevi se
> trava, na rozdil od asfaltu, betonu, ci hliny zelena.

> Ale kdyz ony ty kosmicko-vojensko-CIA super technologie vypadaji tak
> uzasne sexy. :-)

Jestli se to podari vytahnout z normalni barevne kamery tim lip. Mne
to prislo, ze rozptyl barev je dost velky, napriklad kolem Planetaria
jsou zahony macesek (coz je typicky pripad nezelenych rostlin :-)).

Ales Prochaska