Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 7 10:30:52 CEST 2008

A co treba tricipovou kameru, u ni vymenit filtry (rekneme az lehce do
UV) a na rozpoznani terenu ji zacvicit pro cluster analyzu?

Radar ani sonar bych nevzdaval, oboji lze sehnat z vrakace (parkovaci
cidla a radarovy dalkomer na 77 GHz z luxusnejsich aut) a - mozna - by
to slo nejak pouzit. Aspon ze zkusenosti vim, ze to parkovaci cidlo
vidi i 2 cm vysoky obrubnik.

Ales Prochaska