Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Květen 6 22:29:58 CEST 2008

Lenze ja som tam napisal to slovicko "ak".

Samozrejme ze neviem co funguje. Nerobim robotov, ba ani nic podobne. Len som si precital spravu z toho Robotoura, a tam bolo, ze to pre ten konkretny pripad zafungovalo.

Je uplne jedno, ci je chyba kumulativna alebo nie; podstatne je, ci v danom pripade sa dokaze nakumulovat na stanovenej drahe tak, aby odchylka bola vyznamna.

A z hladiska rusenia okolim je tiez je jedno, ci je princip navigacie odmeriavanie prejdenej vzdialenosti alebo trebars nieco s lasermi, radarmi, GPS, majakmi, ultrazvukom, atd. Ak ten snimac je zarusitelny a okolie je rusiace, tak to fungovat nebude, nech je to cokolvek.

wek