Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Květen 6 21:29:49 CEST 2008

> Co je kompas?

Kompas je desticka, ze ktere po I2C leze azimut, k dostani treba tady:
http://www.snailinstruments.com/cze/robotics/sensors.php
CMPS03 (druhy zaznam)

>  Navyse, to co Vy nazyvate sterilnym prostredim, zjavne tiez nie je trivialne; a navyse to ma viac spolocne so skutocnostou nez Grand C

V tom se asi neshodneme :)
Me proste prijde, ze ve sterilnim prostredi resim jiny problem - v
realu me zajima, jak poznam krizovatku a jak si vybrat dalsi cestu, ne
ze po 2345.6mm zahnu o 123.4stupne - spolehani VYHRADNE na senzory s
kumulativni chybou (kterou navic neumim rozumne kompenzovat) povazuju
za cestu do pekel ... Odpovida to jizde autem se zacernenym prednim
sklem, driv nebo pozdeji tu krizovatku podle tachometru proste
netrefim...

KR