Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Robozor info@robozor.cz
Úterý Květen 6 19:56:52 CEST 2008

Ahoj Petre,
dekuji za organizaci MiniSuma na RD a plne se pripojuji k tvemu prispevku
(nazoru). Taky uz jsem chtel podobne reagovat. A tvou vyzvu ohledne porazky
v MiniSumu prijimam!!!
Pepa
Robozor

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Tuesday, May 06, 2008 7:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Zdravim "Dratkare z HW news" ;-)))

Jenom abych se predstavil tak jsem ten clovek co predvadel minisumo,
predaval diplomy, postavil letosniho vitezneho minisumorobota a postavil
toho ultrazvukoveho sumorobota co "vidi" i malou baterku do digitalek co
tady byl zminen ....

Precetl jsem celou diskusi o robotech a jako clovek co zacal s blikacem s
ledkou, a pres nabijecky a zesilovace a radia skoncil az u robotu se proste
musim ozvat

Nevite co pisete

 Euroboti maji opravdu tendenci byt monstrozni , ale to ma sve duvody

pokud mate za sebou ctyri semestry programovani v C++ na linuxu budete do
eurobota montovat PICKU ?

pokud na zacatku vubec netusite kam se vyvoj robota vrtne budete montovat
slaby procesor ??

Pokud chcete (eu)robota prihlasit jako diplomku budete pouzivat reseni,
ktere pak pred komisi neobhajite ???

A potom - kdyz jsem zacal stavet roboty (a to si piste ze nejenom SUMO)
najednou jsem zjistil, ze to co jsem resil doposud - to jest navrhnou obvod,
nakreslit DPS, vyrobit, osadit, ozivit je jenom tak 25% celeho problemu,
protoze mate mechaniku, pohony, senzory - a navic robot je mnohem vice
provazany - pouzijete jiny procesor a on se do pr.... nevejde na plosnak v
poloze kterou potrebujete a tudiz musite posunout sloupek co drzi motor  atd
atd .....

Takze prosim - Plane neplacejte a jdete cestou inkrementalniho vyvoje - a
aby to nebylo tak suche

zde je mala vyzva

KDO Z ELEKTRONIKU Z HW LISU ME PORAZI V MINI SUMU (Sasa Svobodova se
nepocita ta uz na to ma nakroceno)  MA U ME PIVO

a pokud by vam cekani do pristiho jara prislo dlouhe - vezmu roboty a arenu
klidne na Outdoor challenge na podzim do Prahy

(osobne nepochybuju ze nikdo z HW listu robota na Outdoor Challenge nestihne
udelat - ja bych to taky nestihl a to jsem mile pred vami )

Zdravi Petr Kubac