din41612 pressfit

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Květen 6 11:56:26 CEST 2008

Ak som to spravne pochopil tak princip je podobny ako ovijane spoje.
Nech ma skusenejsi kolegovia opravia alebo doplnia.
Piny konektora uz nie su klasicke stvorcove alebo kruhove ako sa
pouzivaju u pajkovacich typov, ale maju specialny tvar a prierez ktory
zabezpeci ze po zatlaceni do prekovenej diery sa tam vytvori studeny
zvar. Poziadavky na presnost vyroby prekovenych dier a plosakov su
samozrejme ovela vyssie ako u klasickych plosakov, ale tento typ
konektorov sa pouziva hlavne v pomerne zlozitych zariadeniach kde take
plosaky su aj tak.

Co ma na tom fascinuje je spolahlivost - na jednom vacsom VME backplane
je polahky radovo 20 000 pinov a vsetko to funguje :-)

Nasiel som par odkazov s obrazkami:
http://www.techprose.net/articles/pressfit.pdf
http://www.conec.com/section7/sharedpages/pg2.php3
http://mc-technologies.com/html/stecker/conec/press.htm