Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 6 11:21:58 CEST 2008

http://merlin.fit.vutbr.cz/FITkit/uvod.html a co tak tohle? Vykon by
to zrejme melo mit take dostatecny. V ruce jsem to nemel takze nevim.
S PC se to da sice spojit jenom kabelem, ale to si myslim vubec
nevadi. Stejne se asi nesmi komunikovat s okolim pokud je na trase,
tedy si to alespon myslim.....