din41612 pressfit

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Květen 6 09:54:45 CEST 2008

sucasne backplany su peklo, popravde pozeram sa na ne stale cez prsty a
nechapem. Viem ze sa pouzivaju vsade od telekomunikacii az po vedu a
funguju spolahlivo, ale stale nechapem ako to robia ze na backplane
ktory na niekolko 10 000 dier do ktorych su len zasunute press-fit
konektory su spolahlive spoje a vsetky funguju. Ziadne pajkovanie, len
mechanicky kontakt a predpokladam ze pri zasuvani dojde k mikrozvaru
obdobne ako u ovijanych spojov. Ani kusok cinu, ziadne studaky, funguje
to spolahlivo a dobre aj na velmi vysokych frekvenciach... uzasne.
b.