Casovace pro AVRka

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Květen 5 21:23:21 CEST 2008

Ahoj Saso,
aaa, uz to vidim. Problem je v tom for cyklu. Kdyz pozadujes cas,
ktery se neda presne dosahnout, tak se to docykli az do konce.
Viz v tom tvem prikladu: delic by mel byt 7812.5 (desetine cislo), coz
proste nikdy presne nevyjde, takze to skonci az s x = 256 nebo 65536.
Reseni:
zmenit algoritmus a misto toho for dat vzorecek pro pozadovany deli a
ten nasledne vhodne zaokrouhlit.
S pozdravem,
Marek