Bootloader-firmware

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Květen 5 15:22:02 CEST 2008

No kdyz si ten bootloader (jako ze to nic tak strasne tezkeho neni,
koneckoncu se da najit nejaky hotovy i se zdrojaky, treba Tiny PIC
Bootloader) napisete sam, tak neni problem si sahnout nekam do pameti a
precist si nejaky bajtik, pricemz pri tom prvnim update se tento bajtik
prepise jinou hodnotou a priste uz to tam proste zapsat odmitne. Pokud jsem
tedy spravne pochopil zadani :-)

Dusan Dolezal