Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 5 11:23:44 CEST 2008

No, chtělo by to nejdřív vymyslet (případně s použitím parlamentního
výraziva vydiskutovat) jakou kategorii robota vlastně stavět. Pak se
dá hádat o ostatním. Tohle téma by moh otevřít někdo kdo do toho
trošku vidí.

Aleš Procháska