Roboticky den

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Květen 4 13:00:45 CEST 2008

V textu...

Radek Vicek

Jiri Bezstarosti napsal(a):
> Takze kdyz to tak vezmu, vlastne je nejlepsi si sednout do hospody,
> poradne se nalejt a vsechno zkritizovat, pac abych mohl kritizovat,
> nemusim tomu prece vubec rozumet a navic, kdyz si takhle sednu a naleju
> se, nemuze se mi stat, ze bych postavil neco spatne funkcniho ;). Ja
> vim, zase jsem to dohnal do extremu a na druhou stranu, ale napsat jsem
> to musel.

:-) Zase hromada napadu a vynalezu z hospody vzesla - treba jen z blbyho
hecu. Ja bych to zas tak nezatracoval.

> K cemu je konkretne tady dobre, kdyz budete vsem rikat, jak to delaj
> blbe ? Akorat jim vezmete chut neco delat a priste si radeji pujdou
> zlejt tu hubu do knajpy. Kdyz uz nekdo neco neudela sam, aspon by nemel
> brat chut to delat jinym, i kdyz to treba delaji spatne a nebo na te
> nejnizsi znalostni urovni, jak je to vubec jeste mozne spalcnout dohromady.

Myslim, ze to tak neni. Pokud to nekoho bavi a zije tim co dela tak ho
tyhle "blby" reci vubec nezajimaji a naopak si rad poslechne kazdej
nazor. To jestli si o tom nazoru/kritice bude myslet, ze je nanic nebo
ji uzna si stejne musi prebrat sam. Pokud to clovek dela (jakekoliv
hobby) jen kvuli tomu co si o nem budou povidat ostatni tak je mozna
lepsi opravdu nedelat nic - velmi casto totiz skonci bud v depresi a
nebo bez penez (hromada veci se dnes da koupit i napady).

> Co kdybychom alespon byli v kritice konstruktivni a napsali, jak by melo
> dobre reseni vypadat. Prece i v te hospode, kdyz dostanu nic moc rizek,
> prohlasim, ze mezi tou strouhankou mohlo byt alespon kousek masa, coz je
> uz konkretni namet, jak bych resil rizek ja, tedy pokud odhlednu
> ekonomicka hlediska ;).

Asi je tezke hodnotit celou akci konstruktivne - chapal jsem to co
napsal PZ spis jako shrnuti jeho dojmu. Konstruktivne by se muselo resit
neco na konkretnim stroji. Nicmene i to, ze PZ napsal, ze se pouzivaji
naprosto predimenzovane systemy na to jak nespadnout ze stolu nebo
nejakou podobnou zvrhlost bych bral jako velmi konstruktivni pripominku.
To je preci presne o te ucelnosti konstrukce.