Roboticky den

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Květen 4 12:32:38 CEST 2008

Je to "obpovesene" na muj prispevek, takze beru ze to melo jit na me.
Bohuzel na internetu je jeste cestejsi ruzne prekrucovani a to, cemu
ja rikam "lepsi vyklad prispevku ctenarem nez autorem". NEPSAL jsem,
ze kdyz pocitacovy expert nevyrobil robota, tak ho nesmi kritizovat.
Pouze jsem napsal ze mi jeho predstaveni nepripada nezbytne a ze bych
se bez nej obesel. Proste nazor jako kazdy jiny. S tim co tu pises o
kritizovani velmi souhlasim. Dokonce me trapi ze takovyhle nazor
nezastavaji vsichni (treba na jednom nejmenovanem mojehobby ;-)