OT: Eurobot

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Květen 4 11:12:06 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 4.5.2008 od Kamil Rezac:

> Na druhou stranu, nechci nikomu sahat do svedomi, ale kdo z
> diskutujicich se zucastnil na stredni skole s vlastnim vytvorem
> nejake souteze (sel s kuzi na trh)?

Tak snad kazdy fanousek elektroniky sel do nejake souteze a delal
SOCky a podobne veci, ne?

> Btw, kdo jste tam byl, vsimli jste si "pianisty" z tymu Chorobot
> (doufam, ze nekecam)? Uz jen zvladnout tenhle zpusob rizeni mi
> prijde jako heroicky vykon...

Myslis toho s tim prknem? Pokud ano, vsiml jsem si, ale zrovna jsem
sledoval testovani tech velkych, tak me to jen zaujalo, ale nevidel
jsem, co s tim vyvadel :-) Ale efektni to bylo :-)

> - velky eurobot: krome tymu Martina Lockera vetsina tymu zacne
> megalomansky (budeme umet vsechno) a tyden pred soutezi zjisti, ze
> umi skoro vsechno, ale jenom skoro a nic nefunguje poradne.

Mimochodem, ja tam nebyl od zacatku az do konce, umel nekdo hazet
micky do tech hornich kontejneru? Me tam prisly takove nevyuzite.

A jeste technicka zalezitost - mohl bys mi objasnit trochu ty majacky?
V pravidlech je sice popsano, kde ktery muze byt, ale nejak jsem
nepochopil, co vsechno vlastne mohou delat.

> Takze se za x obetovanych noci dodela alespon neco - typicky hloupe
> vypadajici varianta - aby se dalo soutezit alespon nejak, a neslo to
> do stoupy vsechno.

Vsiml jsem si, ze se prihlasilo 12 tymu do velkeho, ale homologaci
proslo 7 tymu. Co ti ostatni? Ti neprijeli vubec nebo neprosli? Muzes
vypustit nejake podrobnosti, treba proc neprosli, kde byl problem?

> A propos, kdyz je to tak jednoduche, doufam, ze pristi rok uvidime
> alespon jednoho ukazkoveho robota, ktery bude jednoduchy, funkcni a
> bude mit nalepku hw-news... :))

Problem je ten vek :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory