OT: Ruseni od pocitace na 14 MHz

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Květen 3 22:51:37 CEST 2008

Ja jsem neco podobneho ( ruseni cca 2S) v celem pasmu resil asi pred
rokem. Nakonec pomohla vymena zdroje.
Za tenhle:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=51114

Vim, ze mi to tenkrat nekdo poradil na pasmu. Nezalezi ani tolik na
zdroji, ale nesmi mit aktivni PFC.
Jinak slo z tohodle zdroje ( 12V vetev) napajet i prijimac bez zjevnych
problemu s rusenim. Ruseni se sice projevi, ale jen pri  velke skokove
zmene odebiraneho vyhonu ( zkousel jsem  12V vetev zatezovat halogenkou
:-) )

Ovsem jestli ten COMPAQ EVO nema nejake specialni provedeni :-(

Taky si vzpominam, ze jsem jednou  resil ruseni , ktere bylo z
ventilatoru.  Proste to v nem kmitalo nekde okolo 50MHz a rozlejzalo se
to vsude. Stacilo zablokovat
napajeni rovnou na ventilatoru keramikou.