Roboticky den

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Květen 3 19:15:39 CEST 2008

Ahoj,

tak kdo jste byl na robotickem dnu a jake mate zazitky?

Ja osobne trochu rozpacite. Nebyl jsem tam cely den, tak jsem tedy
zrejme nevidel vsechny soutezici eurobotu, ale muj dojem je ten, ze to
tedy zadna velka slava nebyla. Roboty velke, naslapane elektronikou,
uvnitr x86 pocitace, CAN a kdesi cosi. Ale pak skutek utek'.

Konstrukce nebyly spatne po mechanicke strance, i ta napaditost
mechanismu dobra. Ovsem celkova funkcnost podle meho nazoru stala za
prd, pripadalo mi to tak nejak jako ze bud se to povede nebo ne.
Docela me udivilo, ze jim ty roboty ani nerozpoznavaly barvy micku,
ignorovaly micky pohazene na plose, delaly jen nejakou pevne
nastavenou cinnost a to jeste s malou uspesnosti.

Asi bych od vysokoskolskych studentu v dnesni dobe vybavenych
nejmodernejsi technikou cekal daleko vic. Co si o tom myslite vy?

Jinak jsem take konecne videl minisumana Samsona na vlastni oci,
verzi dva. A jak loni mnozi nadavali, ze co si to nekdo dovolil
postavit, tak letos uz se na nej dokonce pripravili :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz