PIC - AD reference

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Květen 3 12:33:01 CEST 2008

>Jde mi hlavne o to, jestli nekdo vidi nejaky problem v tom, kdyz si napetovy
>delic opru o nestabilizovane napeti, ale totez nestabilizovane napeti
>pouziju jako referencni, takze to bude plavat stejnym smerem. S PICama jsem
>toho zase tolik neudelal, tak rad poslechnu zkusenejsi.

Ciste teoreticky nie, ale AD prevodniky su kadejake, dneska frcia vselijake spinane kapacity a podobne zhovadilosti... Co hovori na tuto temu datasheet? A co keby si spravili nejaky rychly testik?

Inak to meranie ubytku na LEDke na ucely merania napatia (t.j. "reverzne" meranie referencie meranim znameho napatia) funguje, ale musia si to skalibrovat, lebo ten ubytok moze s napajanim -> pretekajucim prudom trocha lietat (teda neviem ako su na tom s tymto moderne nizkoprikonove LED, ale u klasickych to tak bolo).

wek