OT: Ruseni od pocitace na 14 MHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Květen 3 07:18:56 CEST 2008

Kdysi jsem to tady resil v souvislosti s napajenim CBcka z PC zdroje.
Nakonec jsem nevymyslel vubec nic - jedine co trochu pomohlo bylo
odpojit "nulak", ale to ruseni se snizilo jen castecne.

Na chalupe je siroko daleko pustina idealni prijmove podminky a ja mel
pres vsechna pasma 4S kontinualni ruseni. Po prepnuti na analogovej
zdroj to bylo ciste. Nejhorsi bylo, ze to nebylo navic vzdy stejne. Byly
dny kdy se to tolik neprojevovalo.

Jak pisu nakonec jsem to vzdal a udelal klasicke trafo. Coz Vam je asi
prd platne.

Radek Vicek