OT: Ruseni od pocitace na 14 MHz

Jan Pu*honý puhony@hw.cz
Pátek Květen 2 23:14:14 CEST 2008

Mate u napajece spojen PEN se zemi NB nebo je tam jen L+N ? Resp rusi to
i kdyz jede NB jen z baterie - s odpojenym sitovym napajecem?

Nejvetsim zdrojem ruseni byva menic pro CCFL trubici na podsviceni
displeje - potom se to prave pres zemni smycku siri vsude kolem...

Zkusil bych hledat tam.

S pozdravem Jan Pu*honý