Regulace varne desky

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pátek Květen 2 13:55:13 CEST 2008

Dobry den,

sklokeramicka deska Fagor, kterou mame doma, pouziva k regulaci primo
rele. Senzorovymi tlacitky lze nastavit stupen 0 - 9, kde 0 je vypnuto a
9 maximum. Regulace funguje tak, ze pri stupni 1 je 9 dilu celkoveho
casu plotynka vypnuta a 1 dil casu zapnuta, pri stupni 9 je plotynka
stale zapnuta... casovy interval zde oznaceny jako "celkovy cas" je
odhadem cca 20sec. Rele ma kontakty preklenuty nejakym varistorem aby se
nelepily.. Je to jednoducha regulace, ale funguje to dobre jiz asi 8 let...

Uvnitr je na plotynkach bimetalova pojistka, ktera zabrani pripadnemu
prehrati nad povolenou mez.

S pozdravem Jan Půhoný