Upresnenie - Samba

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Květen 1 18:00:34 CEST 2008

Doplnim, co uz tu napsali. Mam Sambu nastavenu tak, ze pouziva ucty
uzivatelu v Linuxu.  Takze automaticky HOME kazdeho uzivatele je
pristupny jen jemu. Pak mam jeste nejake dalsi adresare sdilene. Cele
jsem to nastavil pres utilitu v Gnome, co se mi nainstalovala v Ubuntu
7.10 . Byl jsem liny to nastavovat rucne, takhle jsem si to naklikal a
mel jsem to celkem rychle. Je ale treba si dat pozor, jaka jsou prava k
tem sdilenym adresarum.

Pro inspiraci:

http://www.sweb.cz/samba/samba/
http://www.root.cz/clanky/samba-je-kdyz/  - starsi serial o Sambe