Krabicky ci skrinky pro ruzny material (sroubky a pod.)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 31 21:30:58 CEST 2008

Ja pouzivam skrinky Mars, hlavne ty s nejmensimi suplicky, a stupen
trideni materialu volim tak aby nebyly preplnene. Kupodivu to vyhovuje
skoro na vsechno a lepsi kombinace cena-objem-kvalita se asi bude dost
tezko hledat. To co se opravdu nevejde cpu do plastovych suplicku
http://www.stratus-bohemia.cz/article.asp?nArticleID=101&nLanguageID=1

Ales Prochaska