Krabicky ci skrinky pro ruzny material (sroubky a pod.)

Pondělí Březen 31 18:56:30 CEST 2008

Myslim ze tento typ krabicek bude idealni reseni, tusim ze do
nekterych modelu se daji davat i prepazky. Pak jsou jeste ty plechove,
jsou sice mensi ale da se koupit cela rada, nebo nekolikapatrove.
Osobne bych dal prednost tem plechovym skrinkam se suplicky na mensi
soucastky a tem vetsim krabickam na vetsi soucastky.