RE: Baluova DDS - Atenuátor

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Březen 31 15:29:15 CEST 2008

No samozřejmě - toto mě čeká. Připojit atenuátor na jiný zdroj signálu a měřit. Naštěstí mám čím - druhý VF gener, VF mV-metr a spektrák mám. Ale považoval jsem za rozumné než ztratím den hledáním chyby zeptat se zda jsem sám :-).

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Monday, March 31, 2008 3:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Baluova DDS - Atenuátor

Cdlcc> Ano, tento problém tam je. Tento skok si vysvětlit umím. Ale
Cdlcc> těch skoků je tam víc. Ne jen jeden při přechodu
Cdlcc> zapnout/vypnout zesilovač. Budu to muset přesně zapsat a najít
Cdlcc> nějakou závislost. Ještě mě napadlo, že výstupní impedance není
Cdlcc> 50 ohmů a mění se při zařazování a vyřazovaní jednotlivých
Cdlcc> sekcí útlumu. Pak by se skokově měnila výstupní impedance a tím
Cdlcc> i výstupní výkon odevzdávaný do 50 ohmů. Co s tím ale nevím.
Cdlcc> Ale třeba jsem skutečně jen někde udělal nějaký kopanec a
Cdlcc> hledám hlouposti které nejsou. Proto se ptám jak se to chová ostatním.

Náhoda je blbec, co zkontrolovat zda všechny sekce tlumí tak jak
mají? Tzn. přepínat sekce ručně, předpoklad je mít čím měřit...

Tomáš

Cdlcc>         Martin.

Cdlcc> -----Original Message-----
Cdlcc> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
Cdlcc> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Cdlcc> Sent: Monday, March 31, 2008 1:52 PM
Cdlcc> To: HW-news
Cdlcc> Subject: Re: Baluova DDS - Atenuátor

Cdlcc> riadenie amplitudy v ramci 5dB sa robi digitalne v DDS, potom tam mas
Cdlcc> +15dB zosilnovac a 5, 10, 20 a 30dB atenuatory. To co popisujes vyzera
Cdlcc> ako prechod medzi stupnami (vid predosly mail).
Cdlcc> b.