OT: EOF Detektor

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Březen 30 19:12:49 CEST 2008

Bohužel Vachler zvolil formu mediálně přitažlivou pro běžnýho díváka, kdy
věda šla stranou. Věřím, že mohl ten pořad udělat stejně zajímavý, ale bez
těchto bludů, respektive se jimi mohli zaobírat a případně pro ně hledat pro
a proti a názor třeba nechat na divákovi a podobně...
Ostatně ještě pár dílů a žádný solidní vědec by nesouhlasil se svojí účastí,
protože díky kvalitnímu sestřihu pak se sebe "dělají" akorát blbce.