prijem znakov cez seriovu linku '51 v asm

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Březen 29 21:35:33 CET 2008

Mrknete treba sem, http://www.8052.com/codelib.phtml

zdravim,
nemate nahodou niekto napisanu malu rutinu v asm pre '51 ktora dokaze
prijat retazec znakov zo serioveho portu a niekam to zapise?
Trapim sa s tym cely den a mam pocit ze cim dalej tym menej mi to
funguje, vedel som pockat kym pride jeden definovany znak a uz mi
nefunguje ani to :-/
Potrebujem nejaku inspiraciu...
b.

p.s. prikladam program, je pisany pre procesor P89V51RB2, krystal
18.432MHz, 4800bd, ma to prijimat data z GPS modulu

RCAP2H	equ 0CBh
RCAP2L	equ 0CAh
T2MOD	equ 0C9H
T2CON	equ 0C8H
TR2	bit 0C8h.2

	org 0

START:
	mov SCON,#11010000b
	mov RCAP2H,#0ffh
	mov RCAP2L,#10h
	mov T2MOD,#00000000b
	mov T2CON,#00110100b

	setb TR2 ;start T2

ZACIATOK:
	clr RI ;pripraveny na prijem

	jnb RI, ZACIATOK ;caka kym sa prijme znak
	clr RI
	mov A, SBUF ;prijaty znak do Acc

	cjne A,#"$", ZACIATOK ;ak je prijaty znak $ posle ho na port (pre
kontrolu ci to funguje)
	mov P2, A ;display on P2

	sjmp ZACIATOK

	end