OT audiokazety typ IV

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 28 12:31:06 CET 2008

He he, to jsem cekal ze nekdo napise. :-) No dobre, nebyla to absolutni
spicka, obycejny trihlavy tromotorovy Sony, ale zase uplny smejd to taky
nebyl, i kdyz uznavam ze je to jina trida nez vas stroj :-) Kdysi jsem ho
kuchal a myslim ze tam nejaka gumicka je.

Auuu, hodil jsem to do google a to jsem nemel delat, jeden z prvnich odkazu
je toto a ta cena je fakt nechutna... :-)
http://cgi.ebay.at/Sony-Tapedeck-TC-K-570_W0QQcmdZViewItemQQitemZ33021754338
8

Dusan Dolezal