OT - jde vam www.chmi.cz ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 28 05:50:48 CET 2008

> Dobry den,
>
> na stranky www.chmi.cz se dostanu z Ubuntu 7.10, jadrem 2.6.22 a zapnutym
> priznakem window_scaling.
>
> S pozdravem
> Michal Vyoral

Zdravím,
  to je velmi zajímavé. Mně to dosud nefunguje.
  Mezi našimi výpisy je rozdíl v tom, že Váš systém navrhuje window scale 4
(tj. násobit hodnotu okna 16), zatímco můj 7 (násobit 128). To je, mimochodem,
polovina povoleného intervalu (max. scale je 14). V obou případech server chmi
odpovídá hodnotou 0, tj. nenásobit, scaling není nejspíše podporován. Proč se
rozhodují naše systémy odlišně a zda to má skutečně vliv na průběh relace,
nevím. Tu hodnotu změnit neumím, umím to jen celé vypnout nebo zapnout.
  Ještě uvedu, že tuším v úterý mi došla reakce na můj dotaz na chmi. Tamní
správce webových technologií je ochotný a chce pomoci, ale nepodařilo se mu
problém reprodukovat. Prý měli chybu na stránce, kterou již opravili, ale
zjevně tato chyba nebyla příčinou problému. Znovu jsem mu odepsal a uvedl
bližší podrobnosti (v tom prvním mailu ještě nebyla příčina s window scale
známa). Tak uvidíme, zda se zase ozve.
  S pozdravem Pavel Troller