Soubor FLV

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 15:16:59 CET 2008

Gom player ma v sobe take vsechny kodeky - jednim exe mate nainstalovano
vse.
"Prevod ?" - na co ? Kdyz si sosnete (napr. pomoci Orbit Downloaderu)
nejakych par videi z YouTube, popripade z jinych webu tak to by jste se
nejspis ukonvertoval k smrti :-). FLV je jiz docela hodne rozsireny
standard, takze bych vsechny videa nechal v nem...