OT: Domaci ukol

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Březen 26 20:31:44 CET 2008

Zatim jsem nemel cas nad tim uvazovat, ale...
lih a voda tvori mezi sebou vazby tzv. vodikove mustky , proto je mozne
mit 100% lih pouze v laboratori hermericky uzavreny, protoze vzdy nasaje
vlhkost a je z neho zase nejaky 99.X % .
Zase tak trivialni to neni, a proto neni lepsi si dat frtanu 5x 80% nez
10x 35 ? ;-) to byl vtip, laicky receno, kdyz to ma tolik procent, budto
to nelejete do auta jako palivo , nebo ho nesmite tolik pit ;-)jinak
kdyz se ohnete zlomite si jatru ale redeni nechte nekomu jinemu...
LK