Ovladani LCD TV Samsung pres RS232

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Středa Březen 26 16:12:56 CET 2008

Tak nejak jsem to predpokladal, ze to bude asi jen na upgrade. LG to
maji resene lepe, byva tam plnohodnotne ovladani pres RS232, tak jsem
mel nadeji, ze nebude SAMSUNG pozadu, ale asi je. To postupne prepinani
je silene a pokud to ma byt ovladane strojove, tak neni mozne, protoze
pocet polozek (aktivnich vstupu) se meni podle toho kde je pripojen
aktivni signal.