Kvalita vystupu na tlaciaren z protelu

racek Jozef_Racek@tempest.sk
Středa Březen 26 15:27:15 CET 2008

Protel ma dost vela nastaveni.

Uz som s nim dost dlho nerobil ( min 3 roky) , takze uplne konkretne
menu si nespomeniem - skusim aspon hrubsie

Skuste si skontrolovat:

1. kniznica suciastok - konkretna suciastka - moze byt robena v
metrickej, alebo palcovej mierke a v nejakom gride ( mriezke - ak je
zapnute zarovnavanie na mriezku, je tam niekde aj hodnota
hustoty mriezky na zarovnavanie ciar.
2. grid moze byt v metrickej, alebo palcovej mierke
3. stay_on_grid -> nastavenie, na aku mriezku ma zarovnavat stredy ciar,
spojnice a pod. ( ak je hrube, tak potom posuva ciary do mriezky a spaja
tak, aby novotvorene ciary zostali
vo zvolenej mriezke => zjemnit tak, aby to zostalo v mriezke

4. idealny stav je taky, ze suciastka aj routovanie spojov je v rovnakej
mierke ( palcova, alebo metricka ) a v rovnakej mriezke ( grid )
vtedy je to korektne a aj pekne ;-)))

Dodo