Kvalita vystupu na tlaciaren z protelu

Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Březen 26 13:42:39 CET 2008

Zdravim,
nakreslil som si plosak (na domacu vyrobu fotcestou) v protel 99sp6.
Procesor je tam v puzdre s 0.6mm roztecou a ked som to vytlacil na
foliu, zdalo sa mi to nejake kostrbate. Tak som zacal patrat preco a
zistil, ze to nie je chyba tlaciarne, ale objavuje sa to uz na obrazovke
pri Print preview (vid obrazok). Niektore napojenia padov procesora
akoby mali inu sirku, alebo boli utecene do strany. Pritom to tak urcite
nie je, skontroloval som suradnice a rozmery a vsetko sedi. Aj ked dam
vygenerovat gerber data a tie vytlacim, vsetko je ok. Lenze v gerber mi
nevykresli prazdne diery, co je potom dost problem pri rucnom vrtani.
Skusil som u kolegu naimportovat projekt do altium designer 6.9, ale
robi to rovnako aj tam. Vacsina ludi tu pouziva na domace ucely eagle,
ale keby nahodou niekto vedel co s tym, potesilo by. Mam sice aj krizove
riesenie - vyexportujem gerber do bitmapy, rucne vyretusujem dierky v
padoch a dam vytlacit. Dost neprakticke...

j.