Jazyk JAL

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 25 21:46:07 CET 2008

Zdravím,

> Ctěné kolokvium.
> Buduji si předzesilovač dle návodu v Elektoru a rád bych si poněkud upravil ovládací program. Zdrojáky jsou volně ke stažení, jenže ouha - jsou psány v programu JAL (Just Another Language). Stránka (hátétépé://jal.sourceforge.net/) s tímto programem (hátétépé://jal.sourceforge.net/) má poslední aktualizaci v roce 2003.

Ale ne. Zdrojové texty verze 0.4.62 jsou z 10. února 2005. Binár pro windows je asi o rok starší (0.4.60) a binár pro Linux ještě o rok starší (to bude těch 2003).

> Setkal se někdo z Vás s touto exotikou ? Nebo to až taková exotika není a dělá se v tom běžně ?

No, nesetkal, ale cvičně jsem stahnul zdroják, svatá trojice configure-make-make_install udělala své a kompilátor se zdá být plně funkční. Tak proč to nezkusit ?

S pozdravem Pavel Troller