zasilka EMS a procleni

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Březen 25 21:13:35 CET 2008

Diky za rady a hlavne diky p. Zahradnikovi, ktery mi obratem zavolal a
poradil jak na to.
Zasilka se jiz vyrizuje, doufam, ze na AMPERu to budu fyzicky mit v ruce.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, March 21, 2008 10:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: zasilka EMS a procleni

Ted jsem to same zrovna vyrizoval a timto verejne dekuji p.Zahradnikovi,
ktery me privatne delal poradce a jako vzdy ochotne a nadstandardne poradil.

Nechal jsem to vyridit onu firmu KAMA EU z odkazu. Je treba se tam
zaregistrovat, vytisknout plne moci, vytisknout prohlaseni o odpadech pokud
nesplnujete 300kg. To vyplnite podepisete prilozite ZL, registraci
  u FU, prilozit avizo z celnice a fakturu za zbozi. To poslete k nim v
doporucenem dopise a oni to za vas vsechno vyridi. Nasledne vam poslou kolik
mate zaplatit celnikum a vystavi vam fakturu za toto zpracovani - cena je
trosku vyssi - vychazi to na cca 600-700Kc plus 50Kc za kazdou polozku na
JSD.

Radek Vicek

Pavel Novotný napsal(a):
> Proclit to muzete bez vasi fyzicke pritomnosti,jen musíte dodat
> prislusne vyplnene celni a danove doklady.
> Další moznosti je najmout na to nejakou prazskou firmu, která to za
> vas vyridi, okolo proclivaci posty jich je jak maku, pocitejte, ze si
> za to vezmou tak 150-300Kc, v rychlosti jsme nasel například
> http://www.kama-eu.cz/ Nicmene i jim budete muset poslat, registraci,
> prohlaseni o obalech, vypis z rejstříku a idealne i cislo zbozi z
> celniho sazebniku, tak je otazka zda to neposlat cele rovnou celníkům,
> nicméně pokud jste nikdy nevyplnoval JSD a nechce se vam studovat tyto
> [...]
ing.