problem s emailem

Vít Olmr olmr@hwg.cz
Úterý Březen 25 21:03:38 CET 2008

Jakou IP? Kdyz si prectete tu chybovou hlasku, tak zjistite, ze "ordb.org was shut down on December 18, 2006. Please remove from your mailserver."

Cili problem je, ze tato DB neexistuje a pokud byste ji odmitl vyradit tak vam maily proste nedojdou a je treba pouzit jine antispamove databaze  :)

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Tuesday, March 25, 2008 9:01 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: problem s emailem

No spíš je třeba kontaktovat ordb.org a zažádat je o vyřazení IP z jejich
DB. Případně si taky zjistit, proč se tam ta IP adresa vůbec dostala, do
Open Relay databáze se člověk jen tak ze srandy nedostane. Já bych třeba
odmítl vyřadit tuto kontrolu z SMTP, tyto DB odchytí zdaleka nejvíc spamu
ještě dřív, než je třeba vůbec nasadit antispam, tedy ještě dřív, než se
vůbec do systému ten mail dostane...