Re: V čem simulujete?

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Březen 25 13:03:24 CET 2008

Multisim 10 , ale to je asi atomovou bombou na mravence :) Ale je to
neco co by chtel asi kazdy , kdyz sem videl jak se tam da perfektne
cvicit MCU(pic16f84,8050) vcetne programu v C nebo asm vcetne zapojeni
s displejem tak jsem mel problemy abych si nevykloubil panty u pusy .

Nejvic me stve , ze od verze tusim 9 chteji rocni pausalni poplatky
bez kterych jsou upgrady silene drahe . Ale zase je to kvalita , a
treba si neco zbastlit a rovnou si nechat udelat DPS to je parada.

Jo co me treba zaujalo tak jsou tam primo odsimulovane vcetne vzhledu
osciloskopy tektronix nebo nejake veci od agilentu jako jsou
multimetry a fc. generatory .

http://www.cadware.cz/cad204.htm

s pozdravem

snehulak