MC34063 invertor - vysoky odber

aze azehw@volny.cz
Úterý Březen 25 11:36:22 CET 2008

Na http://www.nomad.ee/micros/mc34063a/
mate peknou aplikaci pro navrhy 34063.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vaclav Peroutka" <vaclavpe@seznam.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, March 25, 2008 11:16 AM
Subject: MC34063 invertor - vysoky odber

Zdravicko,

mam dotaz k tomuto jednoduchemu menici. Podle DS
http://www.onsemi.com/pub_link/Collateral/MC34063A-D.PDF obrazku 12 jsem na
pokusne desce slepil menic +5 -> -9V s temito zmenami:
 - dioda FR101 z ATXPSU
 - civka 100uH z ATXPSU (puvodne filtracni nastojato)
 - Ct 1000pF
 - Rsc jsem nenasel 0.22 Ohmu, takze zkrat
 - samozrejme zmeneny delic vystupniho napeti

Mam odber naprazdno zhruba 100mA - prijde mi to hodne. Mate nekdo
zkusenosti, kde muze byt problem ? Jestli civku radeji nejakou toroidni nebo
to dela chybejici Rsc (ale ten by se snad mel uplatnovat az pri nejakem
odberu) ?

Nebo je to proste vlastnost MC34063 ?

Diky,
VP