Vycitani konfigurace s FPGA

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Březen 24 22:04:33 CET 2008

Zdravim
Virtex II Pro samozrejme ma data v externi EEPROM, ale po zapnuti, se
data musi nakopirovat do FPGA. Aja je potrebuji dostat s toho FPGA ne
s te EEPROM. A to proto, ze soucasti toho bitstreamu jsou i hodnoty
registru, coz je prave to, co mne zajima. Stejnym zpusobem pak take
lze zjistit data v BlockRAM, jen se zmeni adresa odkud se cte. Mne
nejde o to reverzovat neci design, ale debugovat svuj, takze dokonce
presne vim, kde ty registry jsou a nemusel bych tedy ani vycitat cely
bitstream, ale jen jeho casti, podle toho, co je jednodussi. Zatim mi
prijde, ze je jednodussi precist cely bitstream s FPGA a pak z nej
vypreparovat hodnoty registru.

Honza