CPLD rozdiely Altera vs. Xilinx

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Březen 22 11:45:23 CET 2008

Dakujem velmi pekne, toto som si teda fakt nevsimol, pretoze som pozeral
Alteru a tam je poznamka len o 100 programovacich cykloch, co je pre
bastlenie velmi malo. Takze ostanem pri Xilinxe.

Ale aj tak, rad by som si precital nejake to porovnanie. A mozno by
stalo za to prejst na nejake male FPGA, 20USD je tiez trochu dost.

A.