zasilka EMS a procleni

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 21 10:11:45 CET 2008

Proclit to muzete bez vasi fyzicke pritomnosti,jen musíte dodat prislusne
vyplnene celni a danove doklady.
Další moznosti je najmout na to nejakou prazskou firmu, která to za vas
vyridi, okolo proclivaci posty jich je jak maku, pocitejte, ze si za to
vezmou tak 150-300Kc, v rychlosti jsme nasel například
http://www.kama-eu.cz/
Nicmene i jim budete muset poslat, registraci, prohlaseni o obalech, vypis z
rejstříku a idealne i cislo zbozi z celniho sazebniku, tak je otazka zda to
neposlat cele rovnou celníkům, nicméně pokud jste nikdy nevyplnoval JSD a
nechce se vam studovat tyto spisky tak na poprve...
http://www.cs.mfcr.cz/CmsGrc/Obchod-se-zbozim/Informace-a-prirucky/

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Friday, March 21, 2008 9:41 AM
To: 'HW-news'
Subject: zasilka EMS a procleni

Zdravim,
prosim o radu

Prave mi prislo mailem oznameni, ze na Vyclivaci poste v Praze mi lezi
zasilka EMS z USA .. jsou to ty Smart Twezzers .. tzn. obchodni zbozi ,
ktere musi projit proclenim.

Jakou mate zkusenost s tim priblizit to blize k procleni .. v mem pripade
Ostrava. Nebo se musim kvuli tomu vypravit do stovezate?

Je to moje prvni zasilka z USA a od vstupu do EU jsem na celnici nebyl.

Uz jsem napsal dotaz na postu, ale mozna rady z konve mi taky pomohou.

Diky

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862