OT: Webove stranky.

Pátek Březen 21 08:55:01 CET 2008

Dobry den,
Drupal patri mezi nejlepsi, navic je docela jednoduchy takze vetsinu
veci zvladne uzivatel sam, tedy pokud nepotrebujete nejak zasahovat do
jadra aplikace. Potrebuje to php a databazi mysql. Ma to hodne pluginu
a temat.
Muzu vedet co konkretne potrebujete od firmy? Vytvorit vlastni
graficke prvky nebo tu aplikaci nejak predelat?