Library Protel

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Březen 21 07:02:01 CET 2008

Ahoj Milan,

neviem ako to sice funguje v AD6, ale PCAD umoznuje export dat v starsich
verziach cez ascii format. Potom je funkcia "ungroup" na rozlozenie
suciastky na jednotlive ciary a pady a ich znovu zlozenie cez "group". Takze
ak urobis v AD6 ungroup, export do ascii a import do dxp mohlo by to chodit.

A.

> Dobry vecer!
>
> Potreboval by som prelozit niekolko kniznic dostupnych na webe Altium zo
> sucasneho formatu (zrejme AD6) do starsej formy pre Protel DXP (2002).
> Existuje na to nejaka utilita?
> Ak nie, napadla ma moznost ich nacitat do AD6 a dat ulozit do starsieho
> formatu. Nasla by sa dobra dusa ochotna to urobit?
>

>				    Milan  Mlynarčík

Kúp si muža svojich snov! Stiahni si obrázok jedného, druhý máš úplne ZADARMO!
http://coolmobil.zoznam.sk/muz.snov.zadarmo