Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 21 01:39:30 CET 2008

--- Pavel Hudecek <phudecek@tiscali.cz> wrote:

> Fotoseriál je moc pìknej. Po¹lu link i dìtem, které chodí ke mì na
> krou¾ek.

Dik :-)

> Mìl bych dotaz: Kde se dají sehnat ty prou¾kované SMD rezistory?

To neviem, mam ich uz hadam 15r z nejakeho vypredaja. Je to MINIMELF
puzdro, mozno sa stale daju zohnat aj nove...

> A je¹tì si rejpnu: Se 4093 místo LM339 by se dala stejná funkce
> realizovat s
> ménì dal¹ími souèástkami:-)

Najmensi pocet suciastok by sa dosiahol s malym MCU :-) Ale o to mi
teraz neslo.

miro

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/konstrukcie/ThermoAlarm/ThermoAlarm.html

http://www.yahoo.com/r/hs