Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 21 00:08:21 CET 2008

--- Jan Waclawek <konfera@efton.sk> wrote:

> Nieeeee, to si ma nepochopil. Som myslel recepty v tom casopise co si
> pouzil ako podklad pre cerstvo nazehleny plosak... ;-)

LOL, tak to som fakt nepochopil :-) Vobec som nevnimal, co je tam
popisane, az teraz :-) Take rubriky prehliadam...

Inac, nie je to casopis, ale noviny Zilinsky vecernik, blizsie
nespecifikovaneho datumu :-))

> Ale vdaka za vysvetlenie. Aspon to spolu s tou fotoreportazou da
> dobry obraz o tom, co vsetko obnasa dotiahnut taky "jednoduchy"
> projekt do bezkrabickovo-ale-fungujuceho stavu.

No krabicka je tradicny kamen urazu. Urcite poriesim aj tu, spolu s
vypinacom. Ked sa dostanem do mesta, v miestnom elektro-obchode
vyberiem nejaku z tych beznych ciernych plastovych.

> Uz len ta zbierka
> chemikalii je celkom slusny zaklad pre laboratorium mladeho
> chemika... :-P

To su len take bezne "kokteily" v domacnosti, ktore sa daju kupit v
drogerii (konecne doslovny vyznam) za rohom :-)

miro

http://www.yahoo.com/r/hs