Zdravotne nezavadne puzdro pre termo-cidlo

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Březen 20 23:52:14 CET 2008

>Koktejly skusim priblizit podla poradia, ako za objavuju na fotkach.

Nieeeee, to si ma nepochopil. Som myslel recepty v tom casopise co si pouzil ako podklad pre cerstvo nazehleny plosak... ;-)

Ale vdaka za vysvetlenie. Aspon to spolu s tou fotoreportazou da dobry obraz o tom, co vsetko obnasa dotiahnut taky "jednoduchy" projekt do bezkrabickovo-ale-fungujuceho stavu. Uz len ta zbierka chemikalii je celkom slusny zaklad pre laboratorium mladeho chemika... :-P

wek